Červen 2007

Oblečky.

5. června 2007 v 15:52 Mažoretky

Taky to dělám.

3. června 2007 v 9:17
FM Group je skvělá firma.Vím to z vsĺastní zkušenosti,protože u firmy FM Group pracuju.Nezabere moc času a vyděláte si docela slušné peníze.

Jak poznat správný parfém.

3. června 2007 v 9:15
Jak poznat ten správný parfém?
Základní pravidlo zní: vaše vůně by měla ladit nejenom s vaší kůží, ale i s vaší duší. Měla by být výrazem vaší osobnosti a nálady, v níž se právě nacházíte. Jen tak bude příjemnou tečkou vašeho vzhledu, vy se budete cítit sebejistě a budete tak působit i na své okolí. Čich je totiž, společně se zrakem a sluchem, nejdůležitějším smyslem při vnímaní druhých. Pokud si toto všechno uvědomíme, můžeme se naučit používat vůně ve svůj prospěch, přizpůsobovat je svým náladám a jejich prostřednictvím sdělovat ostatním, jací jsme a po čem toužíme.
Vyberte si parfém podle své nálady...

Chcete svádět?
Vsaďte na orientální nebo ,florientální' směsi s drahocennými květinami, jako je bulharská růže, jasmín nebo tuberóza, s tajuplným pižmem, vzácnými dřevy či jinými exotickými esencemi. Tyto vůně se také vyznačují smyslným základem tvořeným ambrou, vanilkou, pačuli, pižmem nebo santalovým dřevem.
Máte romantickou náladu?
Parfémy pro tuto příležitost voní po jemných květinách, některé mají příjemný ovocný nádech. Jejich vůně je velice uklidňující. Objevuje se v nich růže, fialka, lilie, šeřík nebo pivoňka. Základ je dřevitý až kořenitý, ale vždy lehký. Může ho tvořit santalové dřevo, pačuli nebo růžové dřevo.
Souzníte s přírodou?
Z přírodních vůní vyzařuje čistota, svěžest a klid. Pro svou hřejivost jsou nejenom uchvacující, ale také hodně originální. Kombinují ovocné nebo květinové tóny s dřevitým či zemitým aroma. Často v nich najdeme citrusy i další ovoce v kombinaci se sladšími květinami, jako je konvalinka, hyacint či růže, a vzácnými dřevy, vetiverem nebo pačuli.
Toužíte po klasice?
Klasické vůně jsou jiskřivé, srší elegancí a originalitou. Jsou proměnlivou směsí svěžích citrusů, přitažlivých květin, jako je jasmín nebo orchidej, a svůdných tón vanilky, jantaru, santalového dřeva nebo karamelu. Počáteční vůně je lehce nakyslá, srdce voní sladce a základ se rozezní jemnými, jakoby teplými nóty.
Raději něco sportovnějšího?
Z těchto vůní vyzařuje naprostá svěžest a lehkost, jsou často unisexové. Tvoří je citrusové plody v kombinaci s dalším ovocem, jako je například hruška, jablko, meloun nebo fík, a jemné květinové nóty. Základ je mírně kořenitý nebo dřevitý. Patří sem také všechny ,vodní' vůně.

Co je FM Group?

2. června 2007 v 11:31

O firmě FM Group

TiskE-mail
Rádi pěkně voníte, ale zdá se vám, že cena světoznámých parfémů je přemrštěná? Tak to nejste sami. Firma FM Group pro vás má řešení a to za nesrovnatelnou cenu! Nemusíte totiž platit za značku parfému, ale jen za jeho recepturu a výsledek je přitom stejný a vás přijde na cenu pouhých 300,- Kč.
Společnost FM Group vyrábí parfémy se stejným složením jako například Hugo Boss, Dolce & Gabanna, Mexx a mnoho dalšího, s tím rozdílem, že cena je podstatně nižší. Tajemství spočívá v efektivnějším způsobu prodeje výrobků přes distributory. Není tedy nutné platit nájemné v kamenném obchodě, ani mzdy prodavačům, osvětlení, dopravu a další náklady. To je hlavní důvod, proč jsou naše výrobky výrazně levnější.


Podle platné legislativy se VŮNĚ NEDAJÍ PATENTOVAT a na tom je postavena obchodní strategie společnosti FM Group. Nadnárodní firma FM group nakupuje od společnosti DROM originální vonné esence. Ve vlastních továrnách k nim přidá další 4% vonných látek a plní je do svých flakónů a výsledkem je vysoce kvalitní parfém, který pod značkou FM stojí o 70-90% méně, než ty samé "značkové vůně" v parfumerii, kde těchto 70-90% platíte právě za značku, pronájem prodejny, mzdu prodavačky apod. Uvědomte si, že nápis na flakonku vůni neovlivní. Pod těmito odkazy naleznete certifikát a deklaraci společnosti FM Group, které svědčí o kvalitě výrobků FM Group (certifikát, deklarace).
DROM je výrobce a producent značkových vonných esencí se 100 roční tradicí. DROM má 80% - ní podíl na celosvětovém trhu a má svoje zastoupení např. v Německu, Francii, Anglii, USA, Japonsku, Austrálii, Číně, Brazílii apod.
Právě tato gigantická parfumérská firma DROM vyrábí a dodává úplně stejné esence (základní komponenty všech parfémů) i pro většinu oněch značkových výrobců parfémů. Proto jsou výsledné vůně prodávané pod značkou FM GROUP takřka totožné s vůněmi všeobecně známých a velmi drahých módních značek.

Pochybnosti přetrvávají?
U nás o své peníze rozhodně nepřijdete. Pokud se Vám výrobky nebudou líbit, můžete využít zákonnou 14denní lhůtu pro vrácení výrobků a my Vám vrátíme peníze. Další možností je si v našem obchodě na vyzkoušení nejdříve objednat pouze vzorek k parfému za pouhých 20 Kč.

Podle zkušeností našich zákazníků víme, že s produkty FM Group budete spokojeni. Potěšte sebe i své blízké.

FM Group ve světě

FM Group

2. června 2007 v 11:26
Rádi pěkně voníte, ale zdá se vám, že je cena světoznámých parfémů přemrštěná? Tak to nejste sami. Firma FM Group pro vás má řešení a to za nesrovnatelnou cenu! Společnost FM Group vyrábí parfémy se stejným složením jako například Hugo Boss, Dolce & Gabanna, Mexx a mnoho dalšího, s tím rozdílem, že je cena podstatně nižší. Nemusíte totiž platit za značku parfému, ale jen za jeho recepturu a výsledek je přitom stejný a Vás přijde na cenu pouhých 300 Kč.